Services

ARCHITECTUUR

WE MAKEN GEBOUWEN MET TOEKOMST

We ontwerpen projecten in nieuwbouw en transformatie. Vanuit onze focus op routing en logistiek streven we naar gebouwen die perfect passen bij hun functie. Tegelijk realiseren we ons dat inrichting, gebruik en gebruikers vaak snel veranderen – flexibiliteit en duurzaamheid staan daarom voorop bij onze aanpak. Een solide basis voor een markt die altijd in beweging is.

INTERIEUR

WE ONTWERPEN VAN BINNEN NAAR BUITEN

We ontwerpen het liefst integraal – gebouw én binnenkant. Dat geeft ons de meeste ruimte om een optimale beleving voor de gast of gebruiker te maken. Ons werk gaat over de buitenkant, de binnenkant, het gebruik en de beleving.

PROJECTMANAGEMENT

UW PROJECT IN GOEDE HANDEN

Afhankelijk van de grootte en de mate van herhaling van een project voeren we zelf projectmanagement, of organiseren we dit met één van onze vaste partners. Zo is uw project altijd in goede handen. Daarbij staan transparantie en optimale ketensamenwerking altijd voorop. Zo weet u waarvoor u betaalt.

BIM 3D

OPTIMALISEREN MET BIM 3D

Het 3D Bouw Informatie Model (BIM) is een krachtig hulpmiddel om het ontwerpproces te optimaliseren. BIM helpt ons de bouwvoorbereiding te verbeteren en faalkosten te elimineren. BIM geeft meer grip op kwaliteit, kosten en planning. Waar BIM voor de ruwbouwfase steeds gebruikelijker wordt, zetten wij dit ook succesvol in voor afbouw en interieur. Het uitwerkingsniveau dat we daarbij halen, is uniek.

VOORTDUREND IN ONTWIKKELING

Een belangrijk deel van het innovatiebudget besteden we aan de verbetering van ons modelleerwerk. We volgen trainingen en zoeken naar manieren om de samenwerking met opdrachtgevers, bouwers, leveranciers en adviseurs te optimaliseren.

DE VOORDELEN VAN BIM:

  • de kwaliteit van de bouwvoorbereiding stijgt;
    • voorkomen van dubbel werk;
    • problemen worden al voor de start van de bouw onderkend en opgelost.

CONCEPTING

NOTHING BEATS THE REAL THING

Juist in een tijd van online commerce is uw fysieke aanwezigheid belangrijk. Niets overtreft een echte ontmoeting; de realiteit zegt meer dan 1000 beelden. In de winkelstraat vinden shoppers bevestiging voor wat ze op internet hebben gevonden en alleen daar kun je hun verwachtingen overtreffen. Een goede vertaling van een merk naar de (winkel)straat is daarvoor essentieel. Dat begint met zelfkennis, zodat je een sterke identiteit kunt definiëren. De volgende stap is de vertaling van die identiteit naar een locatie. Zo bouwt de locatie mee aan het merk en is de cirkel rond.