Onze missie

Onze missie

We build brands with architecture

Uw manier van werken vormt de basis van onze ontwerpen. We streven altijd naar optimale logistiek, routing en ruimtegebruik. Tegelijk vormen uw merk en identiteit onze inspiratie om elk project weer uniek en herkenbaar te maken. Om deze twee invalshoeken succesvol te combineren hebben we onze eigen werkmethode ontwikkeld en verfijnd.

6-lagenmodel

Een vast proces

Een vast proces De perfecte retail beleving begint bij de basis, en met een goed begrip van de succesfactoren van uw bedrijf. Vanuit die gedachte hebben wij een gelaagd ontwerpproces ontwikkeld dat alle aspecten van operatie en klantbeleving bestrijkt – XS Layers.

  • DNA

    Uw merk is de basis van uw bedrijf: uw DNA. Dit geeft richting aan uw bedrijfscultuur, uw operatie, uw assortiment en uw marketing. We verdiepen ons in uw identiteit zodat alles wat we ontwerpen bijdraagt aan uw merkbeleving.

  • Operatie

    De volgende laag is uw operatie. Dit is de beslissende factor als het gaat om kosten en opbrengsten. We doorgronden uw operatie en maken een compleet overzicht van al uw bedrijfsmiddelen en processen, zodat een optimale operatie is gewaarborgd in elk ontwerp dat we maken.

  • Lay-out

    Voor ons is de lay-out van uw vestigingen een vertaling van onze kennis van uw DNA en operatie naar een reële locatie. Zo maken we de ideeën voor uw uitstraling en de klantreis concreet. En daarmee laten we iedere centimeter van uw locatie bijdragen aan uw succes.

  • Architectuur

    Uw vestiging moet er niet alleen goed uitzien, maar ook authentiek zijn. Dat lukt, als deze niet alleen een vertaling is van uw DNA, operatie en lay-out, maar ook is ontworpen met oog voor de locatie en zijn omgeving. Architectuur is daarmee meer dan styling, het is onze vertaling van uw merk naar een locatie.

  • User interface

    De laatste maar zeker niet minste stap is het compleet maken van de gebruikservaring. Elke plek waar direct contact gelegd wordt met de klant, vraagt om extra aandacht. Instore communicatie en reclame bepalen de laatste procent, die beslissend is voor de transactie.

  • Data analyse

    Als het project is opgeleverd, zijn we niet klaar. Het analyseren en evalueren van klantendata geeft ons de mogelijkheid gericht op zoek te gaan naar verbeterpunten voor de volgende locatie, en versterkt daarmee uw DNA voor de volgende generatie.

Showcase

Foodcourt

Maak kennis met ons

Ik wil graag contact met xs

Laat uw gegevens achter en dan nemen we contact met u op voor een kennismakingsafspraak.

Volg XS ook op social media

Sluiten